پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251460
يکي از ويژگي‌هاي فراجا اقتدار اين دستگاه است
تاریخ انتشار : 1401/04/24 14:33:21
نمایش : 683
امام‌جمعه فارسان گفت: نيروي انتظامي با صلابت و با اقتدار کار مي‌کند، اهميت اين شغل از اين جهت است که هم بايد مردم‌دار و هم قانون‌مدار باشند. يکي از ويژگي‌هاي فراجا اقتدار اين دستگاه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: امروز 15 ذي‌الحجه ولادت امام هادي عليه‌السلام است که تبريک عرض مي‌کنم امام هادي عليه‌السلام احياکننده نظريه متعالي نظام مديريت الهي است که ان‌شاءالله در فرصتي در اين مورد بايد صحبت بشود.
 
وي ضمن تبريک عيد سعيد غدير خم افزود: عيد غدير يکي از مهم‌ترين اعياد اسلامي است در بياني که امام صادق عليه‌السلام دارند و يوم غدير خم افضل الاعياد عيد غدير و اين روز افضل اعيادي است که در اسلام مطرح است روزي که خداي تعالي نعمتش را بر بشر تمام کرد و دين خودش را کامل کرد
 
وي تصريح کرد: روزي که اگر همه مسلمان‌ها از همان اول وظايف خودشان را نسبت به اين روز به‌درستي انجام مي‌دادند اوضاع امروز مسلمين قطعاً جور ديگري بود دست‌هاي پنهان و شياطين انس کاري کردند که آن چيزي که عامل وحدت و انسجام امت اسلامي بود به يک عامل تفرقه و تشتت تبديل شد
 
وي بيان داشت: خطبه غدير را حتماً فرازهايش را مطالعه بفرماييد در هر بندي از اين خطبه و فرازي از اين خطبه استدلالي به آيات و بيانات محکم رسول خداست و در پايان هر بند دارد که مردم اين بيان را من از خود نمي‌گويم از طرف خدا براي شما گفتم البته خطبه غدير اساساً بحث امامت است و تبيين و تحکيم کننده مباحث مربوط به امامت است و گل اين خطبه به امامت علي ابي‌طالب عليه‌السلام اشاره دارد و محکم کردن امامت و وصايت اميرالمؤمنين. بعد هم از همه مردم پيمان لساني گرفتند و بعد خواستند که حاضران به غايبان برسانند و پدران به فرزندانشان الي يوم القيامه برسانند.
 
 
امام‌جمعه فارسان در مورد شهادت دو عزيز نيروي انتظامي گفت: در مورد شهادت دو عزيزمان در اين روزهاي اخير است عزيزان نيروي انتظامي با صلابت و با اقتدار کار مي کند، اهميت اين شغل از اين جهت است که هم بايد مردم‌دار و هم قانون‌مدار باشند. يکي از ويژگي‌هاي فراجا اقتدار اين دستگاه است. فراجا در ايران حافظ ارزش‌ها است ولي در کشورهاي غربي پليسي تربيت مي‌شود که به جان انسان مي‌افتد و به اسم امنيت جان مردم را مي‌گيرد.
 
وي افزود: در برخي اوقات کارهاي نيروي انتظامي ناديده گرفته مي‌شود و اين در حالي است که نيروي انتظامي در جهت حفظ و تأمين امنيت نقش به سزايي داشته از ورودي مرزها تا کنار درب منازل انجام‌وظيفه مي‌کند. نيروي انتظامي در تأمين امنيت و تقديم شهدا و ازجان‌گذشتگي خود را اثبات کرده است شهداي انتظامي از لحاظ علمي و فکري در اوج قله ايمان بودند و تلاش‌ها و رشادت‌هاي آن‌ها هيچ‌گاه از اذهان پاک نمي‌شود.
 
وي بيان داشت: شهادت پاسداران مدافع امنيت ميهن، شهيد گروهبان مرتضي کريم زاده سورشجاني و سرباز وظيفه ابوالفضل هيبتي گوجاني که در راستاي حفظ امنيت کشور با رشادت تمام، حتي از بذل جان خويش نيز دريغ ننمود، جلوه‌اي از حماسه‌هاي مستمر سبز پوشان عرصه امنيت و آرامش را نشان داد که اين تلاش و زحمات، همواره مورد توجه ملت شريف ايران بوده و خواهد بود.
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: عرض تسليت دارم به مناسبت شهادت اين مدافعان رشيد عرصه امنيت، به محضر مقام معظم رهبري مدظله‌العالي، آحاد ملت شهيدپرور و خانواده آن شهيدان والامقام، توفيقات روزافزون و سعادت عموم مدافعان عرصه امنيت از درگاه ايزد متعال مسألت مي‌نمايم، اميدوارم روح اين دو شهيد عزيزمان که در ايام‌الله عيد قربان به لقاءالله پيوست، در بهشت برين، هم‌نشين اولياي الهي، صلحا و امام (ره) و شهداي انقلاب اسلامي

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html